12.52 - 31/12 - 2009

Vaknade upp idag och hade ännu ondare i halsen........JUST på nyårafton. Kalaaaaas. Får se om jag blir bättre till ikväll. Vill ju så gärna fira det nya året på en middag med fina människor!
Men nu är jag ledig ifrån musikalrepen i 4 dagar.
Är det någon gång jag har kan vara sjuk så är det nu.
Jag får helt enkelt känna in när det närmar sig, om jag mår bättre.

Vad har ni för planer ikväll?
Ska ut och få lite frisk luft, frisk luft hjälper mot allt. Säger vi. Ville bara skicka en puss till er! Blir jätteglad av era fina kommentarer! Gott nytt år mina vänner! Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: katariina

Gott Nytt år ;)

2009-12-31 @ 16:12:08
URL: http://wwwkatarinafredin.blogg.se/
Postat av: emmah (:

Puss på dej!



Älskar dej <3

2010-01-01 @ 11:08:19
Postat av: cicciandersson

sööööt! :)<3

2010-01-01 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback