Christmas Day

Tjohoo! Ligger i sängen och kollar julfilm. Julfilmer är nåt av det bästa jag vet. Speciellt när dem är sådär supercheesy. Så mysigt. Har dock inte sett mer än 2 i år... Nu är det den med Whitney Houston, The Preacher's Wife. Ingen slår henne, någonsin. Whitney är THE BEST. Då har vi det sagt.

Julafton var supermysig, min släkt är verkligen bäst. Störd, men bäst. Så kul att ha alla samlade på ett ställe nu när folk har flyttat ifrån Göteborg som alltid varit vår "mittpunkt". Vi hade släktkalas varje helg förut!
Anyways. Nog om min släkt.

Nu ska jag strax in till stan för att träffa Martin, en av mina bästa vänner! Hoppas ni haft det bra!

- Paparazzibild i sängen


Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Julfilmer är lätt bland de bästa i juletid! Det bästa är att det går typ 100 st/dag! :D

2009-12-25 @ 22:01:08
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: cicciandersson

Så söt är du Janet! :)<3

2009-12-26 @ 15:43:49
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: matan

ne michael äger och du så klart :D och play:D

2010-02-19 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback