Julmys

Hej! Hemma från dagens äventyr. Kikade på de tidigare inläggen, gud vad det låter som att jag är på premiärer hela tiden nu, men det var ett sammanträffande att 2 filmer jag verkligen ville se hade premiär samtidigt!

Brukar inte gå så ofta nu för tiden faktiskt. Dels för att de alltid är på vardagar, och det är då man jobbar som mest, och dels för att jag kan känna att det ibland är sån hysteri och så mycket folk. Tappar mysfaktorn lite. Men, de senaste var riktiga lyckade!

Det var sista repdagen idag innan julledigheten, och vi avslutade med julmys med hela gänget med glögg, klementiner och lussebullar. Riktigt kul dag! Musikalen blir mer och mer levande, nu är det inte så långt kvar............

Ska sätta mig och skriva en julklappslista nu, har inte köpt EN ENDA! Ångest. Yes.

Jag som verkligen älskar att gå runt och titta ut julklappar i god tid. Men det har inte funnits så mycket utrymme till det.

Hur som helst, börjar jobba den 28e december igen så jag åker hem till götet imorn kväll för att fira. Ska bli sjukt mysigt att få komma hem och spendera till med alla nära & kära. Förra året var inte min kusin Mari med, men i år firar hon med oss och har även med ett litet entourage av favoritpersoner. GRYMT.

Nu. Jag. Planera. Klappar.

Over. And. Out.




Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Åh, jag är så glad att du börjat blogga igen! Frågar man mig så föredrar jag faktiskt bloggar från blogg.se de är så "lätta" att läsa och inte komplicerade så som devote och massa annat. Hoppas att de löser sig med klappar och sånt, jag ser så mycket fram till "Grease", såg trailern och de ser riktigt bra ut! Ska passa på att säga igen, Du är underbar! Kramis!

2009-12-22 @ 22:41:07
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

FASEN vad jag saknat dig Janet.

Hoppas vi ses någon fler gång, du är grym. Det vet du! Stor kram, Olivia.

2009-12-22 @ 23:34:11
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: KLARA

Hej Janet, det är klara (vi kan kalla mig ''falun-klara'' hehe) Om du vill ha hjälp att fixa din design och ha hjälp med bloggen så är det bara att säga till, =)

Du kan antingen maila eller skicka på facebook =)

Ha det så bra! kram klara.

2009-12-22 @ 23:38:07
Postat av: Hanna

Kul att du har börjat blogga igen :)

Borta bra men hemma bäst, eller? ;)



hihi gbg är bäst så ;D

Hoppas på en liten kommentar från dig! :)

2009-12-23 @ 00:18:38
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hoppas du får en RIKTIGT mysig jul!!!

2009-12-23 @ 10:43:30
URL: http://michellenordquist.blogg.se/
Postat av: Janet

Kul att höra från er igen!! Hoppas ni mår bra!! KRAM

2009-12-23 @ 18:02:06
URL: http://janetleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback