Nu minns jag varför vintern under alla år har varit min favoritårstid.

Vi gick förbi Bältespännarparken och fick för oss att åka skridskor! Skridskor är verkligen inte min grej, men det gick helt okej faktiskt, klarade mig utan att ramla ;) haha. Kredd till hockeyspelare alltså! Att BÅDE åka OCH fokusera på ett spel..........jesus. Sicken konst.




Vi gick förbi en "Pusstation", hur fint är inte det?! Jag blir helt varm i hjärtat.

Julkänslan jag kände idag har jag inte känt på ett par år. Och ett lugn som inte infinner sig ofta. Skönt. En bra dag.



 

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Ja du, det är verkligen en konst det där med hockey. Har försökt att lära mig, men lätt är det inte! vad bra att du har det bra! du förtjänar lugnet! ha en fortsatt bra jul finaste du och vila upp dig :) <3

2009-12-26 @ 22:05:11
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

Jag mår väl bra men kan alltid vara bättre, nästan. Jag saknar dig, vill verkligen träffa dig nu nu nu(!) känns som hundra år sen sist!! Inte kul :( Kram!

2009-12-26 @ 23:20:59
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: cicciandersson

Älska Göteborg<3

åh va söta bilder :)

pusspådigfinstejanet.

2009-12-28 @ 02:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback