På tåget nu. Hittade precis en grej.

Var inne på H&M idag, och hörde en helt fantastisk låt. Varje gång jag hör bra musik jag inte hört, så måste jag få veta vad det är. Klarar inte av vetskapen att det finns en grym låt, som jag kanske aldrig kommer att få höra. Det finns visserligen hur mycket låtar som helst man kanske aldrig kommer få höra, men just att höra en bra låt, och sen inte få lyssna på den igen är nåt av det värsta som finns. Efter svält då.

Skämt åsido.

Jag frågade expediten, men han visste inte vad det var för låt. Så jag skrev in orden jag uppfattade i mobilen, och tänkte att jag får googla sen. And so I did.

Klicka på länken: http://www.youtube.com/watch?v=zm2ZK1l0da8

Ni måste lyssna.

(undvik att titta på själva videon)


Kommentarer
Postat av: Philip

Vilken härlig låt! :)



Håller med, det är sjukt irriterande Tack å lov finns det ju idag program till mobilen som "lyssnar" på låten å talar om vilken det är, så det borde du kolla upp. Grym uppfinning!

2009-12-23 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback