Ahopp. Godnatt då.

Tycker allt jag fått lite färg idag. Satt ju ändå i solen ett bra tag, så lite rosig är jag. Jorå. Säg inte emot nu. Icke fördelaktigt ljus. Ok. Nog om min hudfärg.
Ska lyssna lite till på Petters Längesen innan jag lägger mig. Imorgon ska jag köpa plattan! Har youtube-at skiten ur den. Riktigt bra jobbat. Jag och Petter hade samma tränare för nå år sen, bästa Mårten. Han var alltid på gymmet supertidigt. Kunde inte säga något om hans musik då, det enda jag hade hört var den där "Såklart" eller vad det nu var. "Händerna i taket, så klart! Riva hela haket, så klart!" Ni vet den. Synd att jag inte hade hört Längesen då. För då hade jag berättat för honom hur rätt den träffar. Det går inte att förklara hur mycket jag känner för den låten. Så vi kan ju lika gärna skippa det, för jag kommer aldrig kunna put it in to words.
Så. Nu fick ni lite onödig fakta. Hoppas ni kan göra nåt riktigt kul med den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna på "ut och in på mig själv","samma samma", "storstadsidyll", "henry hård".. Petter är grym och så jävla djup.

2010-04-14 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback