Dagens läsarfråga

Postat av:
Hahaha, sköna frågor till en sjön tjej, har du en pojkvän då? Om inte skulle du kunna skriva det här på bloggen, om du träffar nån alltså ;)

Svar: Det var någon som frågade om Martin var min pojkvän, och det är han verkligen inte. Han är en av mina absolut bästa vänner! Jag är inte tillsammans med någon. Och vore jag det vet jag inte hur öppen jag skulle vara med det här på bloggen. Skulle förmodligen inte sagt något alls. Vissa saker behöver man inte dela med alla.

Kommentarer
Postat av: Kim

Absolut! Förstår att det kan vara jobbigt att offentliggöra vissa saker som man vill hålla privat. Är ändå så otroligt glad över hur öppen du är i din blogg och att vi får ta del av ditt liv. Vi är så lyckligt lottade vi läsare och fans! Ha en superbra påsk Janet!

2010-04-01 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback