Ett par bilder dårå

Är inte sådär äckligt glad idag som jag brukar. Ibland när jag tittar tillbaka på grejer jag skrivit i überglatt tillstånd tänker jag, "är hon efterbliven?" Orka vara en så glad människa. Fast grejen är ju att jag är det. Just då. Jag känner ju verkligen den glädjen jag skriver om. Men stunder då jag inte gör det, och läser saker jag skrivit, så undrar jag om jag är störd. Fast det är inget att undra över egentligen. Jag är ju störd. Men det är en annan historia. Aja. Har inte så mycket mer att komma med idag. Jobbar på teatern idag. Back to Grease efter det lilla lovet. Lets get down to business. Eller nåt. Tja rå


Kommentarer
Postat av: Selma

så fin du är, och jag älskaaaar din röda

skinnjacka, super snygg! :)



Kram. <3

2010-04-09 @ 16:23:45
Postat av: Cecilia

Haha Selma tog mina ord..

JAG ÄLSKAR DIN RÖDA SKINNJACKA JAG MED!

vart har du köpt den<3?



puss på dig vackraste Janet!<3

2010-04-09 @ 19:01:13
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Amelie

Var har du köpt skinnjackan? :D

2010-04-11 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback