Harmoni

Gick upp och gick en morgonpromenad i solen, och pratade om gårdagens bravader. Alltid dagen efter att jag varit ute, så är den första jag ringer, alltid mamma. Vi pratar ju jämt, men just när jag varit ute så känns det som att mami är den jag vill berätta om saker för. Kanske för att hon är en sån bra lyssnare ibland. Eller skrattar mest åt mig. Mysigt är det iallafall. Att dela det roliga. Sitter på cafét vid mig nu och dricker kaffe. Får gjort lite jobb framför datorn till Colby Caillat i bakgrunden. Hennes platta är helt grym förövrigt. Längtar som tusan till Thailand nu. Tolv dagar kvar. Om inte vulkanen ska forsätta bråka. Men det får vi hoppas den inte gör.
Hoppas ni har en fin söndag. Ta ett riktigt djupt andetag, och känn livet. Mycket snack om livet nu (nej jag är inte med i nån sekt hehe) men egentligen, kan det bli för mycket? Jag tröttnar aldrig. Fascineras ständigt. Så jäkla ball grej. Hur saker funkar och förändras och vart vi kommit ifrån och yadayada. Och slutändan är det enda som betyder nåt att man är lycklig och använder tiden vi har till att leva. Och ibland behöver man bli påmind! Jag behöver det. Försöker påminna mig själv hela tiden.

Kommentarer
Postat av: robin hood.

Sv: okej tack så jätte mycket för din åsikt! :>

När jag ännu är igång och tackar så kan jag passa på om att be om en tjänst? Jo, jag söker åsikter helt enkelt, vill veta vad folk tycker, så, vad tycker du om mina nyaste foton i bloggen?

[ inlgäget med fotona är länkade där jag skriver in bloggadressen ]



KRAM / MATILDA - ROBINHOODS.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback