Hopp! Då åker vi då!

Dags för Koh Samui och det känns fortfarande overkligt! Nu tycker ni säkert jag gör en stor grej av ingenting, men jag har inte upplevt en utlandssemester på flera år. No joke. Så för mig är det en grej. Att äntligen få drar i iväg och bara sola, bada och ha det gött. Och nu tycker också säkert några av er att jag försöker rub it in your face. Men det gör jag inte. Jag vet ju inte ens vems fejs jag rubbar in det i. Eller jo, några såklart. Men ni är ju mina kompisar, och ni unnar mig detta. Aja! Ska inte bli långrandig! Ska försöka blogga som vanligt! Ses på andra sidan! Inte den där "andra sidan", men ni vet, andra sidan jorden. Fast det fattade ni nog. Ni kan ju koppla. Eller vad vet jag. Kanske inte.
I alla fall! Up up and away!

Kommentarer
Postat av: Selma

Ha det så bäst Janet, det förtjänar du verkligen!

Och gaah så avensjuk jag är, haha jag vill också

åka utomlans, sola gärna lite för mig också :D haha..



Massa pussar och kramar till dig sötnos <3

2010-04-30 @ 21:20:26
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/
Postat av: emma :)

Ha de uuuuuuuuunderbaaaaaaart där nere :D

Sola å bada lite för mig också :D



Puss!

2010-04-30 @ 22:22:28
Postat av: lolo

ha d så kuuuuuuuuuuuul janet <3

2010-05-01 @ 07:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback