Hierro och ROCK BAND

Blev lite hetsigt så jag hann inte uppdatera! Var hon kiropraktorn som gjorde mitt liv så mycket lättare. En sån skillnad efter några knäckningar, och bättre blir det när det får lägga sig lite. Låg i soffan i mjukisar och insåg en kvart innan vi behövde åka, att jag visst skulle på bio! Filmpremiären för Hierro. Slängde på mig en tshirt och så skyndade vi iväg. Bio är mysigt. Filmen, not so much. DEN SÖG. Orka vara finkänslig. Huvudrollen var otroligt vacker och ungen (det finns oftast en unge, ni vet som man bara vill krama sönder) i filmen var värd att ens ta sig igenom filmen. Men det var en psykologisk thriller, som inte ens var psykologisk utan bara flummig. Jag väntade och väntade på vändningen, där mitt förväntade slut skulle bli något helt annat och blow me away, men det kom aldrig. Tyvärr. Men inte hängde vi läpp för det, vi åkte vidare till releasefesten för ROCK BAND i Sverige som är ett armbandsmärke som haft otrolig succé i världen och bärs av alla höjdare i Hollywood. Sicken säljande mening jag fick till där. hehe. Alla gäster fick även välja ut ett one of a kind armband att ta med hem.
Träffade flera favoriter, så väldigt trevlig kväll!

Jag och Fredrick (Federley), riksdagsledamot, och en otroligt fin människa.
Herbie. Var ett tag sedan vi sågs. Jobbade ihop i studion när jag var 16. Väldigt duktig musiker med en positiv energi utan dess like.

Kommentarer
Postat av: maja.

vackra du! Alice också.

2010-04-22 @ 22:32:12
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: godissugen

mmm

blir godissugen

himla dumt.

2010-04-24 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback