Not so soft

Minst sagt oskön morgon. Sämsta på länge. Harmoniska morgnar är essentiella för att jag ska må bra. Behöver andas och få vara i min egen värld lite för att starta upp. Don't mess with me in the morning. För jag funkar inte då. Fast samtidigt är det lite skönt, för jag är mindre mottaglig då. Orkar inte känna så mycket, så saker och ting flyger förbi lättare. Några tårar av frustration och jag är klar. En fin morgon är nåt av det bästa som finns. Väckas av musik, eller ljudet av när någon tittar på teve, men på låg volym för att inte väcka en. Och doften av kaffe. Och någon man älskar.

Hoppas ni får en fin dag.



Ps. Snö imorse. Sicken grej.

Kommentarer
Postat av: angelina

Vackra tös.. Hoppas allt är bra med dig :)

2010-04-26 @ 23:43:08
URL: http://angelinastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback