Pain Deluxe

GAAAAAAAAAAAH Jag har så ont i min rygg. I samma veva som vi hade premiär med Grease hade jag ju samma smärta, och efter ett besök hos kiropraktorn blev det bra. Men nu är det tillbaka, och jag stönar varje gång jag böjer mig eller justerar ryggen på något sätt.  Bara så ni vet dårå. Skönt att det är min blogg. Så jag kan klaga. Alla behöver klaga lite då och då. Då vart det klart. Ska till kiropraktorn imorn! Lars-Magnus Wester. Han är grym. Allting löser sig.
Börjar bli så himla fint på Djurgården

Kommentarer
Postat av: emma :)

Hoppas verkligen ryggen blir bättre snart :D



Puss te finaste <3

2010-04-20 @ 16:55:52
Postat av: Selma

Aj då det låter inget kul alls..

Hoppas du blir bättre snart! :)



ha det så bäst sötis <3

2010-04-20 @ 17:42:13
Postat av: aldrig mer till kiropraktor!

Kiropraktorer är kvaksalvare. Det enda de erbjuder är tillfällig smärtlindringt. Knäck lite här och där och sen är värken tillbaka igen.

Kortisktigt funkar det.

Långsikitgt: BLUFF!

2010-04-20 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback