Världens finaste dygn

Har haft så sjukt roligt. Träffade upp Nisse och det blev en riktig spontankväll. Dansade så mycket så jag fick höra att det såg ut som ett aerobics-pass. Denise spelade Heartache On The Dancefloor, och det känns alltid så häftigt att höra sin låt spelas ute, och se folk dansa och sjunga med. När det hade stängt, åkte vi hem ett gäng och lyssnade på musik och pratade. Fick fotmassage. Somnade av det. Vaknade upp. Mitt på dan. Dusch. Mysfrukost. Dog av det fina vädret. Och den värmande solen. Promenerade ner till Strandbryggan. Satt där. Skrattade. Drack alldeles för blaskigt kaffe. Solade. Kunde inte sluta titta på en otroligt vacker svan. Satt där lite till. Tills det blev kväller. Och nu sitter jag med en varm tekopp i handen och är genuint glad. När man har blåmärken och 4 brutna naglar.....ja då vet man att man haft kul! hehe. Ska gosa ner mig i sängen och kolla film. Hoppas ni haft en fin helg. Stor kram!
De två översta bilderna är lånade ifrån Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Trevligt !



verkligen skönt med SOL :)



måste få fråga igen ..

Vart har du köpt den vinröda skinnjackan?

älskar den, hoppas du svarar! puss<3

2010-04-11 @ 21:45:54
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback