Den här veckans ämne är definitivt solen, everybody's talking about the round little sucker

Så här glad har jag varit hela dagen! (Se bilden) (Behöver nog inte förklara men ibland vill man vara extra tydlig för the less fortunate)
Har varit runt i princip hela stan och sprungit ärenden och bara njutit samtidig med musik i lurarna. Tycker det är så skönt att kunna gå överrallt nu när solen skiner. Har gått osminkad så solen har verkligen tagit! Känner mig helt slut nu. Blir så pigg av ljuset så jag vill gå upp tidigt, men tröttheten slår ju på eftermiddagen. Ska ta det superlugnt ikväll då jag har ett tidigt möte imorgon. Cocos-te, frysta jordgubbar och en schysst rulle. (visst säger alla killar "en schysst rulle" när man pratar om att se en bra film?)
Mmmmmm, doesn't get better than that!

Ps. Lova mig att ni aldrig "lånar" en olåst cykel. Det är aldrig en bra idé. hehe. (internt). (hata när folk skriver "internt")

Kommentarer
Postat av: AIleen

hej kan du skicka mejl till mig,jag vill ha din autograf!<3

2010-04-14 @ 20:23:06
URL: http://aileenalami.blogg.se/
Postat av: emma :)

Haha, jag lovar att jag inte ska göra de :D

Kan inte du ha en frågestund snart igen? :D

Asså jag måste bara säga att jag älskar den bilden ! <3

2010-04-14 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback