Nour är bäst, ingen protest

Hemma nu efter kvällens Grease-föreställning, och RAW. Jag är så stolt. Nour var bäst. Utan tvekan. Hon skulle i och för sig kunnat springa runt och skrika som en apa och jag hade tyckt hon var bäst. Men all kärlek aside, så är den humorn hon kör definitivt min slags humor. Så även om jag inte kände henne så hade jag tyckt hon var bäst. Så. Försökte vara lite objektiv där. Ska varva ner lite, och lägga mig strax. Är supertrött. Imorgon kör vi 2 föreställningar, och sen är det fest. Tror jag. Av nån anledning så tycker jag alltid det är jobbigt att bestämma vissa saker. Så fort jag känner mig bunden till nåt, känner jag mig tvingad, vilket leder till att jag bara får ångest. Som att bestämma att det är fest imorgon. Då känner jag mig plötsligt bunden till att festa. Tänk om jag är jättetrött imorgon och inte alls orkar? Måste jag då? Konstig grej. Men det slutar alltid med att jag blir taggad. Man är alltid taggad efter show. Jag är det iallafall. Så fest imorn dårå! Tror jag. Godnatt.
Ps. Genuina människor är det finaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Lauren

Hej Janet!



Jag undrar om du känner till några sjukt grymma disco låtar? som verkligen är på topp!!



Skulle uppskattas enormt om du svarade på denna fråga! :-)



Mvh Lauren

2010-04-24 @ 04:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback