Lördagskväll

Först hade vi avslutningskalas med hela Grease-gänget, lite sorgligt faktiskt. Man blir ju lite som en familj. Men all good things come to an end right? Och det är ju egentligen inte så sorgligt, för de vänner man har fått, kommer man ju träffa oavsett.

Sen mötte jag upp dem här två favoriterna på East. De hade varit och kollat på Grease!
Ginni har jag känt sen jag var fjorton! Väldigt intressant hur människors vägar korsas på olika sätt. Det här är en av de mest talangfulla människor jag vet. Han är en grym producent och låtskrivare.
Idag är jag helt slut. Berättar mer imorn. Och så lite bilder på det. Tjing

Kommentarer
Postat av: Lauren

Hej Janet!



Du svarar så sällan på dem kommentarer du får, men jag hoppas verkligen att du svarar på denna kommentar! :-)Har nu ställt denna fråga ett par gånger men aldrig fått ett svar vore tacksam om du svarade denna gång!!



Jag undrar om du känner till några sjukt grymma disco låtar? som verkligen är på topp!!



Skulle uppskattas enormt om du svarade på denna fråga! :-)



Mvh Lauren

2010-04-25 @ 18:56:44
Postat av: Anonym

As naajsiga bilder :D

2010-04-25 @ 20:04:26
Postat av: emma :)

As naajsiga bilder :D

2010-04-25 @ 20:04:56
Postat av: Anonym

Älskar att du lägger upp mycket bilder nuförtiden! Helt underbart! Sen älskar jag dina längre inlägg också!

2010-04-25 @ 20:14:55
Postat av: Alex

Grand opening, grand closing.



Lycka till med allt annat som kommer att komma din väg i framtiden Janet! :)

2010-04-25 @ 22:17:28
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Hej Janet!

Hoppas att allt är bra med dig, för mig rullar det väll på.

Stressigt och så nu bara men annars bra.

Har hållt på med en egen låt i 1 månad nu, finns att lyssna på, på min blogg.



Kram Erika.

2010-04-26 @ 00:11:35
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: christoffer

scandic malmen

2010-04-26 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback