It takes a fool to remain sane/sain/saine? Kan för guds skull inte komma på det rätta stavningen. Och Google kräver mer engagemang än jag för tillfället har. So feel free to correct me

Det är tisdag idag. En sån himla mellandag. Så intetsägande. Man vet liksom inte riktigt vad man ska göra av den. Men det är ändå ganska najs, för det är så långt ifrån måndag man kommer. Idag har jag fixat pass, som jag såklart hade tappat bort. Tränat. Träffade upp Lovan och Astrid Husaren för en kaffe. Och te. De hade köpt klistermärken. Väldigt fina klistermärken. Jag ska då också skaffa mig klistermärken. Man vet aldrig när man behöver ett klistermärke.
Hittade en fin ängel i fönstret. Och vackra klänningar.
Nu är jag sjukt trött. Det är nog det gråa vädret. Orka vara ännu en som klagar på vädret. Men jag har ju höjt det till skyarna (hehe, skyarna-vädret, ordvits, det går bra nu) den senast tiden så det är lite mer okej. Eller nåt. Jag vet inte längre. Svamlar som bara den. Ska ta en dusch nu. Sen ska jag till Martin och ha filmkväll. Filmkväll kan man aldrig misslyckas med.

Kommentarer
Postat av: Semma

Hej Janet.



Jag undrar om du har några tips till någon som gärna vill satsa på sången men kanske inte riktigt vågat tidigare. Du har ju sjungit sen du var liten och så. Har du tips på bra sångpedgoger/sångskolor? Jobbar du med någon sångpedagåg? Det skulle vara jätte kul om du la upp sångövningar eller sångteknik-tps i form av videos eller så här på din blogg. (Du har ju en helt fantastisk röst) Det känns ju som att alla sånglärare säger så olika saker.. Vilken teknik tycker du är bäst? Jobbar du mycket med magstödet och så? Har du alltid haft en så bra röst eller kan man öva upp rösten också? Vad är ditt bästa tips om man är lite nervör inför att gå upp på scenen :-) ?

2010-04-06 @ 18:39:44
Postat av: Erin

Janet,



It's "sane." :-)

2010-04-06 @ 19:08:59
Postat av: Love

sane, yes. tänk bara på "insane" liksom ;)

2010-04-06 @ 21:03:29
URL: http://lovisajennervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback