We are family

Hej! Har haft en fantastisk dag! Träffade upp frugan (vi är som ett gift par, bästisar sen åttan) över en lunch, som sedan blev strosande i solen, tittande i affärer, kaffe, rosé och en underbar middag. Vi har gått runt halva stan och gungat och cyklat och bara haft det allmänt nice. Nice!
Och så har vi bokat biljetter till Whitney Houston som kommer till Globen i juni!!!! Jag är så taggad så jag dör!! Har haft hennes platta som soundtrack hela dagen, och jag är verkligen innerligt tacksam att jag får möjligheten att uppleva en sån talang. Så mycket som jag har sjungit till hennes låtar, och övat. En sann inspiration inom musik.
Nu är jag helt slut! Dagen har gått i ett, och trots att det bara har varit livsnjutning så blir man trött av sånt också tydligen. ;) Ska lägga mig strax, för imorgon måste jag packa och bli klar med allt inför resan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Mehh, det har ju mest regnat här i Götet idag juh :/

Men ignorerar man regn så är solsken allt man kan se.



Whitney's nya platta är grymt bra - tycker att Whitney och Lionel Richie (tro det eller ej) hade de bästa albummen förra året.



I Didn't Know My Own Strength, I Look To You och Like I Never Left är 3 favoriter from Whitney's nya skiva :)

2010-04-30 @ 01:32:08
Postat av: Lisa

ska oxå på Whitney's konsert :D

2010-05-06 @ 21:57:49
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback