Kulturkalaset i Gbg, så mycket folk!

Känns som att vara utomlands! Skönt folk ute också. Way out west nu i helgen. Folk är överhypade. Älskar konserter men det är ingen jag älskar som kommer så jag skippar det. Fast själva feelingen är ju riktigt go. Att hänga med folk man gillar med musik runt sig är ju det ultimata. Men njaaaejje. Not this time. Har så himlans mycket i huvudet. Men det är gött det med. Jomen om man skulle ta o kalla det en dag och säga godnatt?
Jag skulle kunna vara blind på den här bilden. Om man inte kände mig då. Kollar ju nån helt annanstans än i kameran. Fast det är ju meningen. En sån därn soft bild ni vet, när man inte posar. Säger vi.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

och du är lika fin som alltid! <3

2010-08-13 @ 18:29:37
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback