Smile, and the world smiles back at you

God morgon! Sitter och äter havregrynsgröt och dricker mitt morgonkaffe till Alla Älskar Raymond. Fan vad jag älskar Raymond. Är uppvuxen med amerikanska sitcoms, och har kollat sen jag var pytteliten. Har dem att tacka min braiga engelska för. Finns så mycket sköna serier. Är hemma i Göteborg hos familjen förresten. Älskar att vara här. Det är inte så att vi hittar på så mycket särskilda aktiviter. Bara att vara, med varandra är underbart. Och OM vi har kul. Det finns nog ingen jag skrattar så mycket med, som jag gör med min pappa! Ska sätta mig och läsa Hamlet nu. Tycker verkligen om böcker, men när man har mycket att göra prioriterar man det inte. Och när jag väl börjar läsa blir jag så engagerad att jag måste läsa färdigt boken så fort det går. Men det är ett nöje jag verkligen ska få in i min vardag. Tänk så häftigt att det finns böcker om allt. Böcker från hela världen, och från olika tidsepoker.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som om du kommer ha en jätte mysig dag :)

<3

2010-08-05 @ 15:04:52
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback