Inte för svettigt varmt, inte för regnigt kallt. JUST right. Man känner verkligen att hösten är på g. And I love it

Träffade upp Lovan över en lunch, och det blev en eftermiddag med fokus på inredning då hon flyttar upp till Stockholm om ett par veckor för att plugga konst och sånt därnt coolt, och behöver därför lika coola grejor i sitt hem för att spegla sitt coola jag. Är ni med? Klart ni är. En av mina grymmaste vänner flyttar upp till min stad, känns faktiskt ganska grymt, om ni fattar vad jag menar? Klart ni gör.
Nu har jag lite work to do så att säga, så vi hörs snart igen. Om jag inte dör, vill säga. Fast det vore ju ganska otippat.
Kan bli frustrerande ibland att försöka hitta rätt. Därför tar man en paus på deras diverse sittgrejer.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag älskar din stil ! :)<3

2010-08-03 @ 21:30:06
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt dina skor? Assnygga! :)

2010-08-12 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback