Fettisdagen

Förresten! Är det inte helt sjukt vilka konstiga dagar vi har egentligen. Vi firar Alla hjärtans dag, Kanelbullens dag, Fettisdagen, Våffeldagen och allt var det är. (bara en massa ätardagar hehe)
Jag stöttar det! Det är ju kul. Det spice-ar till vardagen lite. Men ändå. Mysko hur dagarna kommit fram. Och blivit en samhällsgrej. Blev tvungen att googla fettisdagen. Tydligen är det för att det är dagen innan påskfastan! (och därför måste man svulla bakelser?)  Och så finns det några andra teorier som vi inte behöver gå in på. Lite intressant fakta bara.
(ännu roligare att jag bildgooglade "semla")


Kommentarer
Postat av: laye

Hej Janet! Du är så sjukt duktig sångerska så det är inte klokt! Jag undrar vad du brukar dricka innan du ska sjunga och hur du brukar du sjunga up din röst, har du några bra sång tips?



Ha det bäst!



laye

2010-02-16 @ 16:37:21
Postat av: Cecilia

Haha :D

Semlor är gott (a'

Håller med

dig det är konstigt med

allt sånt där faktiskt :)

2010-02-16 @ 19:04:13
URL: http://ci
Postat av: Anonym

Hej Janet! snälla kan du svara på dom här frågorna? :)



1. är du kristen?

2. är Anais från bandet PLAY svensk?



snälla jag ber dig!!! kan du svara (A)

2010-02-16 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback