God morgon!

Det blev en jättemysig söndag med filmkväll! Vi såg Brüno, man upptäcker nya saker varje gång ;) Påväg hem åkte jag förbi My, som hade hand om ett event på Café Opera, för att snacka lite.
Idag ska jag åka till teatern för att repa in våra under-studys, som det så fint heter. Om någon skulle bli meeeegasjuk och plötsligt inte kunna vara med på en föreställning, så måste det finnas inhoppare.

Bilderna är ju som ni ser ifrån finest.se, men jag ska skaffa mig en systemkamera hade jag tänkt! Så man kan ta grymma bilder själv! Har ni något tips?

Kommentarer
Postat av: Cecilia & Selma <3

Vill också ha systemkamera,

.. har tyärr inga tips, vet inte

vad det finns för typer ^^



FINAST ÄR DU JAAAAANET! <3333333

2010-02-22 @ 15:25:01
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: josse

jag tycker defenetivt att du ska köpa en NIKON!!

Dom är grymma!

Lycka till!



:):)

2010-02-23 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback