Hallå hallå

Solen skiner, och snön smälter! Vi har haft vår premiär, och det var fantastiskt kul! Så jag är glad! Känns helt overkligt att vi äntligen ska börja jobba på riktigt. Inga mer långa rep varje dag, nu är det föreställningarna allt krut ska läggas på. Det är samtidigt sorgligt, att lämna en så intensiv period bakom sig, och inte få träffa alla människor som jobbat med det varje dag. Men nu kör vi igång! Det är helt otroligt hur mycket man kan utvecklas på en så kort period, och genom ett enda val i livet. Jag har vuxit på alla sätt, och är så himla glad att jag valde att göra den här resan!
Det är fantastiska människor man jobbar med, och det ska bli spännande att se hur den här våren utvecklar sig.
Poppo var ju tvungen att åka hem till Göteborg igår, och så kom mamma och pappa istället. Det mest fantastiska stödet. Efter premiären åkte vi alla till Nalen för att skåla och fira!
Idag har jag bara vilat. Och om ett par timmar är det dags att bege sig till teatern för kvällens föreställning!
Hoppas ni mår bra! Ska svara på era frågor efter helgen! Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback