Helloooooo

Sitter hemma med plugget och min vetekudde. Det är nåt av mina bästa köp ever! Jag sov till och med med vetekudden. Fast inte under ryggen. Utan i min famn. hehe.
Såg just ett avsnitt av Fresh Prince i Bel air som jag inte sett! Jag är i princip uppvuxen till Fresh Prince (och vänner, och Urkel, osv..), så jag blev förvånad att jag missat detta. Sjukt bra var det. (bara så ni vet) (ring intresseklubben)
Jag saknar min familj väldigt mycket just nu! Mamma, pappa, mina kusiner, min moster, mina närmsta vänner. Och jag vet att ni läser min blogg, så all min kärlek till er! Önskar ni vore här. Eller att jag vore där. Fast ni är ju alla lite utspridda. Så då skulle det bli en jorden runt-resa. Men man kan ju önska.
Nu ska jag göra lite te, och fortsätta plugga! Pussokram!

Kommentarer
Postat av: emmah (:

pussokram

2010-02-16 @ 17:36:15
Postat av: Cecilia

Så söt du är :)

och jag älskar

din personlighet! <3

2010-02-16 @ 19:02:54
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Alex

Fresh Prince är tveklöst bästa serien, har ALLA avsnitten här - kollar på de lite då och då :)

Saknar verkligen Räkna med Bråk (så hette det va?) med Urkel... "Did I do thaaaat" haha.



Alltså när Tom Jones besöker Carlton i Fresh Prince, haha

http://www.youtube.com/watch?v=RaBDE_8DLag

2010-02-16 @ 19:09:43
Postat av: jennifer

fan va fin bild!!:)

2010-02-16 @ 19:20:39
URL: http://jnalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback