Jag gillar ordet vetekudde

Har pajjat min rygg, så igår handlade jag en vetekudde och Tigerbalsam! Dessa två saker kommer användas flitigt de närmsta dagarna. Vetekudden innehåller, som namnet hintar om, vete! Den stoppar man i mikron, så den blir varm, och lägger den på området som gör ont. Riktigt mysig är den. Luktar lite vete också. Som nybakad bröd. Fast inte riktigt. Men nästan. Så nära man kommer nybakat bröd, fast utan brödet.
Och tigerbalsam är ju tigerbalsam, luktar väldigt starkt. Ska försöka att inte peta mig i ögat när jag använt det. Ibland kan jag få såna tvångstankar, att man bara måste klia sig i ögat, fastän man vet att man inte får. Typ som när man har ett blåmärke, och inte kan låta bli att trycka på det. (Ni gör också så va?)
Men nu ska jag verkligen inte göra det.
Och så vila på det. Det blir nog bra. Känns dock riktigt tråkigt att jag missar en grej jag skulle gjort idag...en helt sjukt rolig grej. Kan berätta imorgon.
Då ska jag tända lite ljus och mysa med min kudde dårå! Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Lowisa

ha ha, lustigt för jag brukar alltid göra precis samma sak. Jag brukar ha tiger balsam till min onda nacke ibland och sen innan jag tvättat händerna händer (ha ha, kul va? händerna händer) det alltid att jag råkar klia mig i ögat utan att tänka på det och så svider det som fasen ;) ha ha.

2010-02-15 @ 17:47:46
Postat av: Lowisa

ha ha, lustigt för jag brukar alltid göra precis samma sak. Jag brukar ha tiger balsam till min onda nacke ibland och sen innan jag tvättat händerna händer (ha ha, kul va? händerna händer) det alltid att jag råkar klia mig i ögat utan att tänka på det och så svider det som fasen ;) ha ha.

2010-02-15 @ 17:48:33
Postat av: C

Men du! Havrefras är ju vetekuddar, hur kul är inte det?!

2010-02-15 @ 18:20:59
Postat av: emmah (:

hoppas ryggen mår bättre snart babe <3

i miss u <3

2010-02-15 @ 19:53:03
Postat av: Sofia

Åh nej, hoppas kudden hjälper. Sköt om dig!

2010-02-15 @ 22:13:22
Postat av: JF

Om du inte redan har sett ,titta på den här. Den är för Haiti.



http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI&feature=player_embedded# Enjoy!:D

2010-02-15 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback