Kom hem för en stund sen.

Började imorse och blev klar vid 23. Trötter. Men kul har vi :)
Imorgon ska jag upp tidigt för en rolig plåtning. Sen ska jag till teatern. Och höjdpunkten förutom genrepet inför premiären.....min bästa vän Poppo kommer upp till Sthlm. Och sen kommer mamma och pappa på torsdag. Finns inget stöd som det från familjen. Jag känner mig så lyckligt lottad som har så många som finns där för mig. Och just imorgon och övermorgon. Dagen innan premiären och själva premiärdagen. Man är alltid stressad och nervös. Det är fullkomligt naturligt. Men att ha 3 av de personer som betyder mest i hela världen hos sig, och som kommer enbart för att stötta, det är en fantastisk känsla. Det ger alltid perspektiv på saker och ting. Man går runt och stressar upp sig för småsaker, som självklart också är nödvändigt, men att ha familjen hos sig när det är som mest, gör allting så mycket lättare. De inger ett lugn, som är ovärderligt.
Och nu är det dags att lägga sig. Sov så gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Janet!



Din läppar ser alltid så himla röda ut alltså på ett fint och naturligt sätt.. är det något läppstift du använder? Vore tacksam om du delade med det.. sedan undrar jag om du fyllt på läpparna? :)



Uppskattas för svar!:)



Mvh Natalie

2010-02-03 @ 02:57:53
Postat av: Jennifer Lerhman

Det kommer gå superbra! :D Vi som tycker om dej kommer och sitter i publiken för din skull. Du är världens bästa gumman, stor kram, Jennifer.

2010-02-03 @ 07:44:00
Postat av: cicciandersson & Selma ! :D

Så fina ni är! :)



du? kan inte du kolla in våran blogg ;)

vi har lagt in ett inlägg om dig (a'

kommentera gärna också :)



puss & kram<3

2010-02-03 @ 17:31:17
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback