SÖNDAG

Hej hej! Vi hade ju två föreställningar igår, och det var sjukt kul! På den första föreställningen var det en tjej som satt längst fram och log från hjärtat, vilket gjorde hela min dag. Det var nåt av det vackraste jag sett, och det lyckan som glittrade i hennes ögon är obetalbar.
På andra föreställningen var det lite småsaker som hände....vilket gjorde att jag verkligen skrattade!
Efter jobbkvällen åkte jag hem, tog det lite lugnt, och efter att klockan slagit midnatt kände jag plötsligt att man lika gärna kan gå ut och ha lite kul. Så jag och Alice åkte in till stan, och jag fick träffa några vänner som jag inte träffat på ett tag. En riktigt bra kväll :)
Jacob och Nour är glada i sina musikaloutfits
Stannade upp och tog den här bilden, just för att jag tycker snön är så vacker! Sjukt kallt, och sjukt omständigt med snö, men väldigt fint ;)
Jag, Rebecca och Alice

Ojojoj, nu är jag hungrig, hmm.....då är ju frågan om man ska äta frukost nu eller lunch?
Fast det är mer av en retorisk fråga. För jag älskar frukost. Det vet alla som känner mig. Frukostmat är det bästa jag vet. Skulle kunna äta det hela dagarna. Breakfast it is.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ler när jag läser dina inlägg,

för du är en sån fin person :)

2010-02-21 @ 14:45:43
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Selma

du verkade ha en riktigt härlig kväll :)

Hoppas du får en lika bra söndag!

Pussar och kramar till en mycket fin människa <3

2010-02-21 @ 18:10:15
Postat av: Phil

låttips:



http://www.youtube.com/watch?v=RBaH33ZNK5U&feature=related



2010-02-21 @ 18:13:44
Postat av: .

YEY

vilken härlig snöbild!

vem tog den?:p

2010-02-22 @ 20:11:36
Postat av: Anonym

gött!

fiin snöbild:p

/pröötch

2010-02-22 @ 20:19:07
Postat av: Anonym

kan du länken till kims blogg :P?

Du är en bra sångare, Janet (:

2010-02-24 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback