Riktigt bra dag, speciellt för att vara en måndag

Hej!

Avslutade dagen med att jag och Nour gick och kollade på en kompis, Ramin, som skulle göra sin stand-up debut på Bungy Comedy! Riktigt kul :) Förstår ni hur nervöst det är?! Jag blir helt till mig av tanken att man ska stå och få folk att skratta. Kan ju inte finnas något läskigare! Vänner som kör stand-up säger själva att det är samma skräck innan varje gång man ska ställas sig på scen...snacka om att möta sin rädsla. Verkligen credd till dem!
Jag har alltid tyckt stand-up är sjukt kul, men bara gått någon enstaka gång! Ska definitivt börja gå oftare, finns ju inget bättre än att sitta och skratta ;)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Hejsan!! Jag är en 12 årig tjej. jag tycker du sjunger såå fint!! skulle själv vilja bli artist för alla i klassen och ja... alla jag känner tycker att jag sjunger super bra!! hihi. men för att vara med i made in sweden så måste man ju vara minst 18 år!! snyft snyft!! :( men, men, jag tycker du är super bra!! Hejdå!! :D MVH Nella

2010-02-08 @ 15:00:53
URL: http://rosasockan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback