Svaren till frågestunden! Den snedställda texten under frågan är mitt svar!

Postat av: H.

Vad tycker du om Sebastian? :)

2010-02-04 @ 11:47:46

Sebbe är grym! Riktigt duktig! Och flummig. Vi gillar flummiga människor!

Postat av: jennifer

Hur kommer det sig att du, som ändå är så ung, förstår dig på livet så otroligt bra? Det är helt otroligt och du är en person som verkligen inspirerar mig. Kram! <3

2010-02-04 @ 12:01:29

Man tackar :) Antar att du fått den bilden av att läsa bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Ens erfarenheter i livet bygger en som människa.

Postat av:

Skriver du egna låtar?
Vilket skivbolag är du signad på?
Du är grym!

2010-02-04 @ 12:56:26

Åh tack! Ja det gör jag. Är signad till Made in Sweden by Meriola. Andreas, Anders och Lailas bolag.

Postat av: anna

1 vem är din svenska favorit artist?
2 vem är den snyggaste kändiskillen tycker du? en svensk

2010-02-04 @ 13:24:21

1. Patrik Isaksson och Darin

2. hmm… ja du…Andreas Wilson är snygg!

Postat av: cicciandersson & Selma <3

Kan inte du kolla våran blogg och
kanske kommentera?!
skulle betyda mycket (:
vi har skrivit en sak till dig där!

Janet? Du är en underbar person,
en av dom som vi VERKLIGEN ser upp till!
VI VILL SÅ GÄRNA TRÄFFA DIG & SE DIG SJUNGA LIVE!
så våran fråga är:
kommer du inte och sjunger snart i Göteborg?

massor av kramar till dig<3

2010-02-04 @ 13:25:22

Vad fint ni har skrivit på bloggen! Tack söta! Ingenting planerat i Göteborg än så vitt jag vet. Men håll utkik på bloggen! Stor kram!

Postat av: Jossan

Vad älskar du mest i livet?

2010-02-04 @ 14:03:43

Förutom kärlek i sig, så är det musik. Finns ingenting som kan mäta sig med musik. Det är mitt liv.

Postat av:

Kan du skicka hem en autograf till mig?!

2010-02-04 @ 14:25:57

Det blir liiite knepigt när jag inte vet vem du är eller vart du bor!

Postat av: emmah (:

Hur var du när du var liten?
Favoritfärg?
Favoritfilm?
Favoritmat?

2010-02-04 @ 14:26:51

1. Jag var en glad jävel. Och nyfiken av mig. Ungefär som nu ;)

2. Olika nyanser av blått!

3. Into the wild, Blood in Blood out, The Notebook

Postat av: Erin

What are you going to work on after Grease? What do you hope to accomplish this year? (I don't speak Swedish - sorry :-( )

2010-02-04 @ 14:33:09

My 2nd album is the next project!

There is ALOT I want to accomplish. Making an album with the best material I've ever had is on of the things.

Postat av:

Vilken typ av person var du i skolan? Hur mycket poäng gick du ut med i 9:an? Du är grym :)

2010-02-04 @ 15:51:06

Ja du…jag var den där som hela tiden skulle räcka upp handen och fråga grejer. Samtidigt som jag var den störiga tjejen som aldrig kan vara tyst…tror jag gick ut med 245 om jag inte minns fel. Tack! :)

Postat av: Emilia

Hur skulle du beskriva dig själv med egna ord? Och kan inte du börja ha lite spelningar snart, I miss you so much! Sen vill jag bara som vanligt säga; Tack för att du finns finaste ängel. Du är GULD värd<3

2010-02-04 @ 16:50:20

Tack fina du! Jag skulle beskriva mig som passionerad, ambitiös, kärleksfull och glad :)

Postat av: beatrice

har du någon ny musik på g? :)

2010-02-04 @ 16:59:09

Jobbar på nya plattan som sagt under våren :)

Postat av: AnnaaOlson

Janet :D
Vad e det ditt tips om man vill synas mer med sin sång och sånt?=)
Massa med kramar o pussarn Annaa!

2010-02-04 @ 17:06:43

Uppträd och var med i så många sammang där du får sjunga, som möjligt! Det är så man utvecklas bäst!

Postat av: non swedish sorry for the english

hi
what do you think of the play reunion did you get asked?

when are we hearing new music

whats happening after grease

when are you releasing in america

 

2010-02-04 @ 17:18:37

Hey!

1. Im happy for the girls! That was never even an option, I'm very happy doing my own thing :)

2. Its coming!

3. Focus on my next album!

4. Time will tell :)

Postat av:

ska du flytta tillbaka till Göteborg senare? :)
häärlig blogg, puss och kram <3

2010-02-04 @ 21:17:22

Tack! Göteborg kommer alltid vara mitt hem, men att jag skulle bo där igen kan jag inte se hända. Kram!

Postat av:

Känner du nån som herer Jennifer lehrman?
Hon säjer typ att ni e jättebra kompisar x)

2010-02-04 @ 22:13:08

Jennifer är en supergullig tjej som har följt min karriär!

Postat av: sara

Vilka bloggar följer du? :)
och vad tycker du om bloggaren Kissie?

Du är bäst Janet, puss.

2010-02-04 @ 22:16:01

Gullig du är :) Jag följer mina vänners bloggar. Blogg är tjockare än vatten, Rebecca Simonssons, Alice Svenssons…det är nog de enda jag läser regelbundet! Vad gäller Kissie så tycker jag inte så mycket. En i grunden förmodligen gullig tjej, som fokuserar på att provocera. Men jag känner inte henne så jag kan inte döma!

Postat av: danny

Hi janet I am a fan in america love let go and heartache when can we americans can be able to purchase a janet leon album in the usa

2010-02-04 @ 23:50:37

Hi! I think its on some online shop, but im not sure!

Postat av: Sophia

Hey Janet, I'm also a fan from America. I was wondering, in what ways have you changed since your time in Play (2003-2005) until now?

2010-02-05 @ 03:27:23

Oh, hey :) I have changed a lot since that time. Anything else would be weird. Its been years and I've grown as a person, in every way! Being in Play was a big part of my life that I will never forget. :)

Postat av: Josh

Have you ever met Fanny?

2010-02-05 @ 08:25:21

Yes! Sweet girl!


Postat av:

Har du sett säsongen av made in sweden iår?
vad tycker du om Kims anklagelser mot Laila Bagge? Träffar du Kim något? Ska du göra en till platta? :) du är bäst!

2010-02-05 @ 08:33:50

Har försökt följa! Kims uttalanden tycker jag var extremt onödiga. Jag tycker det känns helt absurt att ta in media, och har man problem sköter man det själva. Laila har varit som en mamma för mig, så jag känner bara kärlek.

En till platta, yes!

Postat av: Ellinore

Vad har du för urspung? :) bara nyfiken! du är bäst Janet! Jag hoppas på en ny CD snart :)

2010-02-05 @ 08:35:56

Jag är persisk och spansk :)

Postat av: Alex

Om du fick välja precis som du vill, hur önskar du att din nästa skiva skall låta? - Har du några drömproducenter? - Vilken är ditt livs största önskan? - (förlåt om alla frågor hänger ihop, skriver ifrån mobil)

2010-02-05 @ 08:39:12

Min nästa skiva kommer låta som jag vill att den ska låta. Det får ni se.

Drömproducenter finns, jag har alltid velat jobba med Kanye West, Rodney Jerkins, Timbaland. Finns mångamånga jag vill jobba med!

Postat av: Isabella

träffar du aldrig Laila, Andreas och Anders längre? och vad ska du göra efter Grease? :)

2010-02-05 @ 13:40:29

Jorå, träffar dem med jämna mellanrum :) Svarat på Grease-frågan längra upp.

Postat av: DaveCooper

hey Janet havent talked to u in a while (i sent u the MJ CD couple years ago) how do u like being in a musical and which character do u play?
also how do u like working with marie serneholt?
tell her i said hi..ive met her a few times she may remember me - Dave

2010-02-05 @ 20:23:26

Hey Dave!

Love being in a musical, a whole new thing for me! I play Marty Maraschino in the original Grease. Working with Marie is great! Take care!

Postat av: Cecilia

Fina Janet, om man skulle se dig tillexempel på stan någon gång i göteborg, skulle du tycka det va löjligt/jobbigt om jag gick fram till dig och fråga om jag kan få ta ett kort tsm med dig?
och kanske fråga om en kram?! :)

Du är en underbar männsika, en fantastisk
förebild & en otroligt bra sångerska!
Massor av kramar<3

2010-02-05 @ 23:13:53

Nej!!! Klart du ska komma fram! Blir bara glad! Vad söt du är, tack!!

Postat av: Frida

Hur går det för Kim nu, man har inte hört mycket ifrån honom den senaste tiden?=)
Vet du om han har blogg, isåfall vad heter den;)?

2010-02-06 @ 11:59:00

Vet inte riktigt faktiskt!

Postat av: daniella

hejsan janet!
är det sant att du aldrig har haft en pojkvän??

kramar från daniella.

2010-02-06 @ 13:19:20

Ja det stämmer! Aldrig haft en riktigt pojkvän.

Postat av: S

Vad tycker du om Salem Al Fakir? :)

2010-02-07 @ 11:29:54

Jag har faktiskt ingen åsikt! Har inte riktigt lyssnat in mig på honom. But I will!

Postat av: Abbos de los abris

Tjena Janet!

Vart har du varit i hela mitt liv?

Hahaha :) hoppas det är bäst med dig MVH abbos

2010-02-09 @ 02:21:18

Ja du..…nån annanstans?! haha, detsamma!


Postat av: beatrice

Vad tycker du om Play's nya låtar? skulle du gratta dem om du såg dem eller skulle du typ vara sur, ha ha ;) konstig fråga .. Vem är trevligast av dem? Anais verkar jättesnäll, är hon det?

2010-02-11 @ 14:42:41

Jag tycker det är jättekul för dem att de kört igång igen! Det jag har hört av låtarna I like! Famous är grym, sjöng in demon för den för ett år sen! Anais är en skön tjej ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va ja som ville ha autografen, du kan ju skriva din mail här så jag kan maila dig, eller hur?!

2010-02-12 @ 14:38:10
Postat av: Cecilia<3

Tack att du svara på min :)

och på min och Selmas :D

pusss på dig finaste Janet<33333333

2010-02-12 @ 17:15:31
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Selma

Tack söta Janet för att du svarade på min och

Cecilias ! :)<3

2010-02-12 @ 18:08:23
Postat av: Felicia

Jag tycker det är coolt att du inte har haft en riktig pojkvän för att jag har nämligen inte heller haft en pojkvän och det känns bra på något sätt att man inte är ensam. Liksom, jag känner inget behov av att ha en pojkvän. De flesta är liksom tillsammans med någon BARA FÖR ATT och inte pga. kärleken. Och då syftar jag på sånna i åldern 14 - 17. Det mesta är en lek för dem, det är ytterst ovanligt att förhållandet varar mer än ett år ändå och jag ser liksom inte en mening med att bara ha en kille så. Jag vill liksom att det ska vara en bra kille. Jag vet att jag skulle kunna få en pojkvän om jag bara ville eftersom att jag vet många killar som har varit intresserade utav mig (okej, lät kaxigt) men de flesta har liksom varit antingen riktiga rötägg eller idioter rent ut sagt och jag tycker inte att det är värt det. Även om de är snygga liksom så håller inte det i längden. Alla blir förvånade när jag säger att jag aldrig har haft en pojkvän men jag anser att hellre vänta tills man hittar den sanna kärleken än att få ihop det med en massa killar som bara sviker en .. oj mycket text men du fattar nog vad jag menar :) Kram på dig Janet! Jag tycker du är en otroligt ball tjej! fortsätt med at tvara den underbara tjejen du är så kommer du komma långt!

2010-02-12 @ 23:49:41
Postat av: N

Felicia vart hittar man sånna tjejer som du? haha, trode inte det fanns... (jag e kille) haha!

2010-02-13 @ 01:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback