Tänkte att det vore sjuuuuukt intressant för er att se vad jag handlat idag

Gick en sväng till Fältis vid mig! Kände att jag ville ha lite tillskott, så jag kom hem med Antioxidanter, Multivitamin och b-vitaminbrus. Mummmmma. (nej mamma, jag ska inte dricka för många såna)  Och så gick jag till Akademibokhandeln för att kolla lite, och hittade en liten bok om kärlek! Bara massa citat. Älskar citat! Tycker det är så inspirerande. Köpte också en liten pin för att stödja Hjärt-och lungfonden. Gör det du med!
(titta så fint jag ställt upp allt)

Kommentarer
Postat av: beatrice

Är du också en sån som dricker vitamin mest för att det är gott? ha ha. När jag var liten hade vi små vitaminer som hette en om dan men jag tyckte de skulle döpa om dem till fem om dan ;) ha ha.

2010-02-17 @ 19:37:52
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Fina inköp du gjorde Janet! :)

Kram på dig.

2010-02-17 @ 21:17:52
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: Josefin

Janet jag älskar dig!!

när jag hör dig sjunga asså nej jag kan inte beskriva med ord hur jag mår just då!



När jag e hemma sitter jag och sjunger Let go HElA TIDEN!!

till och med när jag haha duschar jag sjunge den hela tiden så mamam börjat klaga ..



Försöker sjunga som du men de kommer aldrig att gå :S



hoppas du kommer till Gbg och sjunger så snart som möjligt



puss och kram Josefin

2010-02-20 @ 17:45:57
URL: http://josefinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback