Fantastiskt med en lugn dag.

Tog en thaimassage efter att jag gjort naglarna. Så otroligt skönt! Pratade med mamma igår, och hon tyckte jag skulle boka mig en massage, nu när jag behöver det som mest. Det är nåt särskilt med när mamma och pappa säger vissa saker. Man blir liten igen, och om mamma tycker att jag ska boka en tid, ja då ska jag lyssna på det ;) Brukar vara bra på att unna mig saker när jag behöver det, men ibland är det lätt att vara så mitt uppe i allt så man känner att man inte har tid. Men idag hade vi inga repetitioner, vilket gjorde att jag fick stanna upp och ta hand om mig själv lite. Bra dag :)

Ikväll blir det återigen en myskväll med film! Imorgon är en lång jobbdag!
Har verkligen fallit för den här låten. Även när jag inte lyssnar på den, spelas den av sig själv i mitt huvud.

Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

rösta på mej nr 7 skulle vara grymt snällt:)



http://hofosho.blogg.se/2010/january/nomineringarna-till-veckans-blogg.html#comment



bra blogg du har janet förresten :)

2010-01-30 @ 21:45:28
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback