Haiti.

Jag kom just hem efter en lång dag på jobbet. Trött. Stressad. Tog upp datorn. Läste nyheterna. Påmindes om hur lyckligt lottad jag är. Hur lyckligt lottade vi är. Det är så fruktansvärt det som hänt i Haiti. Det gör så ont i mig att läsa om offren. Jag finner inga ord.

Det finns många organisationer som hjälper just nu. Och vi kan alla hjälpa till, vare sig det är mycket eller lite.
SMS:a ordet LIV till 72990, så stöttar du Läkare utan gränser med 50 kr.
Eller SMS:a ordet AKUT till 72900 så bidrar du med 50 kr för Röda Korsets arbete.
Det finns flera organisationer du kan stötta, pick one, or all. Det viktiga är att vi alla gör något.

Kommentarer
Postat av: Philip

Word!

2010-01-18 @ 20:48:46
Postat av: Ellinor

Håller med dig Janet...

Själv har jag skänkt pengar till unicef, så ja känner att ja endå försökt göra något. Men fy vad bra liv man har de tillskillnad...

2010-01-18 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback