Home.

Äntligen hemma. Väldigt långa dagar nu, och jag längtar verkligen tills föreställningarna börjar. Premiären är ju på torsdag och sen efter det kör vi tors-sön beroende på vilken vecka och sådär. Kvällsföreställningar för det mesta. Känns skönt att få tillbaks tid till att göra allt annat man brukar om dagarna. All tid har gått till rep, och det är helt otroligt hur mycket man utvecklas. Det är en viktig period där man ger mycket av sig själv, för att få så mycket tillbaka. Hur som helst, det ska bli fantastiskt att få tid till att skriva låtar, spela in, och allt annat man vill.
Älskar mitt jobb :)
Den här låten går rakt in i hjärtat.

Nu ska jag varva ner med en kopp vaniljte, och ladda om för morgondagen. Sov så gott :)



Kommentarer
Postat av: sofie

va cooolt, samma person som lagt upp den video har även en upplagt video med dig, cooolt!

2010-01-31 @ 23:03:18
Postat av: Alex

Fin låt :)



Min favoritlåt med Esmee är "Casanova" som hon gör med Justin:

http://www.youtube.com/watch?v=nG0nzxcOGgA



"I'm tryna tell you little sister

he's running around on ya like some Casanova lover

at the expense of your heart.

You need to listen to your big brother

I'm just tryna look out for ya,

you need to find another 'cause he's playing a part"

2010-01-31 @ 23:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback