Musik är allt.

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Så länge jag kan minnas har jag haft perioder då jag inte kunnat sova, och bara lyssnat på musik hela nätterna. Det går liksom inte att sova när det finns så mycket musik. Just det här året har varit ett av de bästa musikår för mig. Det var länge sedan jag hade så här mycket bra att lyssna på. Sist var när jag upptäckte Michael Jackson. Jag har haft turen att ha vissa personer i mitt liv, som introducerat mig för så mycket. Och det är jag otroligt tacksam för. Glöm inte att utan drömmar och ambitioner är vi ingenting. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har turen att ha dig som intruducerar musik för oss- Tack.

Dessutom vill jag tacka för din egen musik som också är helt fantastisk!

2010-01-03 @ 10:28:45
Postat av: OLIVIA

Hur går det med musiken Janet? Får vi något nytt material snart eller? Hahaha, vill bara ha mer, mer och mer. Grymma du! KRAM

2010-01-03 @ 12:39:18
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: HANNA

agreed. 2009 var ett underbart musikår, hittade många nya favoriter och satt uppe många nätter och kunde inte slita mig ifrån spotify. bästa som finns. helt klart!

2010-01-03 @ 22:49:00
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: Janet

Anonym - Kan inte annat än o tacka :)



Olivia - Det kommer i rätt tid. Kram :)



HANNA - Verkligen!

2010-01-06 @ 11:43:33
URL: http://janetleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback