Nu är det kväller

Produktiv dag! Fått iordning på garderoben också, OCH tvätten håller på att tvättas. Good shit.
Imorgon kommer min kära iPhone jag längtat så mycket efter! Frågade ju på förra bloggen om vad ni tyckte om den.....och insåg att jag måste ha en sån! Så jag kan synka den med min Mac. (vem bryr sig, tänker ni nu)
Anyways. Ska lägga mig i sängen nu med en bok och en kopp te, och sakta somna in.
(det här är ett drömscenario då, i verkliga livet lär jag inte somna förrän långt efter midnatt och ligga och prata i telefon i ren desperation över att jag inte kan sova)
Men nu ska vi inte vara negativa.

Godnatt!
Tummen upp. Det är en skön gest. LIKE på den.

Kommentarer
Postat av: emmah (:

Du kan ringa mej (A)

Haha,

det låter mysigt ändå även om de nu inte händer så :D

Måste du alltid vara så söt hela tiden? ;o



Massor me pussar o kramar te dej!<33

2010-01-01 @ 22:54:56
Postat av: cicciandersson

Sötaste Janet<3

2010-01-02 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback