Snabba Cash

Var och såg Snabba Cash på bio ikväll. Riktigt bra film! Jag blir lätt distraherad på bio och vanligtvis är 2 h 40 min väldigt lång tid att fokusera på en film. Plus att den var svensk, vilket jag oftast inte finner så underhållande. Men! Den var grym! Handlingen är ju fantastisk, och då jag inte har läst boken har jag inga invändningar vad gäller jämförelse mellan boken och filmen. Det var ett bra skådespelarteam och som helhet kändes det väldigt trovärdigt. Joel Kinnaman, fantastisk i huvudrollen!
Och inte att förglömma, den lilla tjejen i filmen. WOW. Nåt av det sötaste och vackraste jag sett!
Nu ska jag läsa igenom lite manus och gå igenom planerna den kommande veckan. Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Selma

åååh så fin :)<3

Skulle göra vad som helst för

att få ditt utséende, du är hur söt som helst! :)

och du sjunger ju bara så BÄST!

kram. <3

2010-01-17 @ 22:42:00
Postat av: cicciandersson

Håller med Selma :)<3

2010-01-18 @ 07:34:30
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback