Städar

Lite kaffepaus bara. Alla som känner mig, vet att jag inte är världens mest städälskande människa. Jag gör det för att jag måste. Och jag tror knappt mig själv när jag säger det, men jag har kul! Och innan ni tycker jag låter helt stöd måste jag förklara. Jag lyssna på grrrrrrrrym musik under tiden. Och jag menar verkligen GRYM.
Blir ju så rastlös av att vara hemma. Även om jag har massor att göra, så är det just att sitta still som är problemet. Så det blir danceoff med dammsugarn. I LOVE.
Jag har funnit en ny aktivitet. Att städa. Och jag älskar att jag lärt mig tycka om det. Gooooooooodie.
Mami, papi, you'd be proud!
Städpuss. Sicken tönt jag är som tar en bild på när jag städar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt är det absolut sista man kan säga om dig haha. Fick lite insperation nu iaf, kanske ska ta och plocka ihop lite smutstvätt iaf. Ha en trevlig kväll!

2010-01-01 @ 17:24:45
Postat av: emmah (:

Skulle vart kul att se när du dansar med dammsugaren :D



Puss te dej <3

2010-01-01 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback