Startade dagen...

07a7be2554ea1fef406d736e35b59af4.png

 

Startade dagen med en morgonpromenad med mamma i telefon. Hon fick höra senaste nytt som hänt i mitt liv. Av någon anledning är det alltid först mamma jag ringer dagen efter att jag varit ute, för att berätta om kvällen. Förmodligen dels för att jag vill att hon ska veta att jag lever ;)
Vaknade upp pigg vid tio trots att jag kom hem sent! Riktigt skön kväll igår! Kände verkligen att jag behövde det, bara umgås med mina vänner och ha kul. Har ni haft en bra helg?

 


Kommentarer
Postat av: emmah (:

Jag har haft en underbar helg (:

Massa mys :D

Vill tipsa om ett lady gaga medley, tkr verkligen du ska kolla på det (: http://www.youtube.com/watch?v=WoNdr0AbttI

Han e verkligen jättebra :D

2010-01-24 @ 13:20:13
Postat av: Cecilia

Jag har haft en jätte bra helg! :)

specielt idag, då såg jag

en film på bio som heter

It´s Complicated ,

om du inte har sett den .. se den! ;)

den är jätttte rolig :)

2010-01-24 @ 20:59:06
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback