Fredagsmys.

Ojoj så lite bloggande det blivit. Dagarna går i ett.
Hemma nu efter dagen och att ha en ledig kväll är känns jätteskönt. Mysig middag och film. Perfekt kväll.
Veckorna går så fort! Nästa torsdag är det premiär och mamma och pappa kommer upp till Sthlm, så det ska bli helt underbart att se dem.
Ikväll skulle egentligen jag och Nour gått på ELLE-galan, men fick avboka då vi inte skulle hinna i och med våra Grease-repetitioner. Men mediabevakningen är ju så stor att det lär kännas som om man var där, genom att bara läsa morgondagens skvallerpress ;)
Jag är gladare än jag ser ut ;)
Vill tipsa er om en film också!
Till Vildingarnas Land. En vän visade mig trailern för någon månad sen och sen dess har jag längtat efter att se den. Har inte gjort det än, men vill ändå tipsa er om att se den! Den verkar helt fantastisk, och man blir tårögd av bara trailern..
Kolla trailern här.
(nej jag jobbar inte för sf hehe)
Hoppas ni har en mysig fredag! Pussokram!

Kommentarer
Postat av: emmah (:

Den filmen verkar så grymt bra!



Pusspusskramkram <3

2010-01-29 @ 21:46:21
Postat av: Cherie

Haha, ganska roligt att jag idag slingade mitt hår så som du hade det förut och hade med en bild på dig till frisören också ser jag nu att du verkar ha ungefär samma färg som jag hade innan jag gjorde det som ditt gamla, haha :)



Men du är så fin så i allt!

Kram

2010-01-29 @ 22:51:01
Postat av: Ellinor

Hej Janet! Jag såg ett klipp från youtube där du sa några av dina favvolåtar och sjöng lite på dom. O du sa att du gillade Wonderchild med Christian Wlaz. Ja älskar den låten och när du sjöng lite på den, de va så bra! Skulle inte du kunna sjunga den acapella eller nått och filma in de? O lägga upp på bloggen? Asså din röst är amazing. Jag önskar och hoppas att de kommer ett album till album med dig.

Love /Ellinor

2010-01-29 @ 22:55:23
Postat av: Cecilia

Finast är du!



och en OTROLIGT bra sångerska!

önska jag hade din röst! <3

2010-01-30 @ 13:46:13
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback