En kväll att minnas!

Gig igår! Uppträdde på NRJ Summer ClubAmbassadeur. Min kära vän Parisa fyllde år, så vi firade henne innan vi begav oss mot klubben. Giget var sjukt kul, så fint stöd från publiken! Finns inget underbarare än när man ser någon sjunga med!
Birthday girl
Här tänkte vi vara lite sådär "mata varandra-gulliga"
Väl i logen hittade vi lite skön rekvisita
Knappen som jobbar på NRJ var där och stöttade!
Träffade Sandro (se bilden ovan) (sjukaste minen på mig) av en superslump! Sandro gjorde remixen på Heartache on The Dancefloor och är en grymt begåvad DJ och producent.
(Tack Pax Engström och Stureplan.se för bilder!)

Nu ska jag handla lite, så jag har någon slags föda i den här lägenheten. Och ikväll ska jag äta middag med en vän som är på besök från LA! Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt ! :D

Låter som en perfekt kväll jö! :)



Finaste du, hoppas di har det bra!

Bloggade om dig igår på min blogg mmuussiikkbloggen.blogg.se :)

Love <3

2010-07-24 @ 15:50:23
Postat av: emma :)

Va roligt ! :D

Låter som en perfekt kväll jö! :)



Finaste du, hoppas di har det bra!

Bloggade om dig igår på min blogg mmuussiikkbloggen.blogg.se :)

Love <3

2010-07-24 @ 15:50:40
URL: http://mmuussiikkbloggen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

asså jag måste få se dig live någon gång och höra dig sjunga ,kommer dö annars. Du är en riktig stjärna.. glöm aldrig det! :)



puss & kram <3

2010-07-25 @ 00:00:32
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Emilia

janet du är världen vackraste

2010-07-25 @ 15:19:22
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback