Gårdagen

Hej! Vi började gårdagen med shopping, och var helt färdiga efter en halv dag på stan. Oxford street är ju så lång, med extremt mycket affärer. Sen mötte en av mina bästa vänner, Hanie som bor i London, upp oss. Vi hade inte setts på nästan ett år, så det var helt underbart att ses igen. Sen kom Nathan och vi åt en fantastisk middag på Chiquito i stan, sjukt god kyckling!
Och sightseeing på det. Nu ska vi bege oss hemifrån, så vi hörs senare!
Hur är vädret hemma?
Vi började dagen med en stor kaffe
och slutade med alldeles för många shoppingpåsar

Kommentarer
Postat av: Selma

Det verkar vara helt underbart där i London!

Och shopping är aldrig fel, vädret är sjukt fint här

i Göteborg, mycket skönt! :)



Ha det så bäst Janet, massor med kramar

till dig sötnos <3

2010-06-01 @ 18:25:07
Postat av: Cecilia

Säger samma som Selma,

det är jätte skönt i Göteborg! :)

& jag ska lätt åka till London

när jag blir äldre, haha jag har

redan bestämt en massa ställen ;)



Ha det så bra fina du,

kraamar <3

2010-06-01 @ 19:51:15
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Askungen

Älska London: Var där flera gånger!

2010-07-13 @ 11:05:45
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback