These are the days

Hej! Idag började vi med vintage-shopping på Camden Market. Herre min gud vad snygga skor jag har köpt! Har hittat några riktiga guldkorn den här vistelsen som kommer följa med mig länge. Det är helt otroligt vad grym mat det finns i Camden town också! Mat från alla världens hörn, och efter ett par timmar satte vi oss vid kanalen och åt indiskt. Det regnade i princip hela dagen, så vi har gått runt som blöta katter. Men lite vatten har ju aldrig dödat nån. Sen gick vi till Brick Lane som var vintage-heaven, och mötte upp Hanie och Nathan för middag. Vi var sugna på libanesiskt, så vi tog en mysig restaurang på James Street.
Imorgon åker vi hem! Det har varit ett par intensiva dagar, och vi har hunnit med extremt mycket. Båda rent "upptäcksmässigt", och även själsligt. Många djupa diskussioner. När man är med någon dygnet runt, hinner man jobba igenom många ämnen och utbyta reflektioner. Helt underbart.  Och för att inte tala om hur mycket vi skrattat. Herregud. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Dagar vi aldrig kommer glömma.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sogol

aaaaw, haniiiie<3

2010-06-04 @ 01:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback