Lite memory lane på det eller vad säger ni?

Hade med mig älskade Lovan på välgörenhetskonserten. Otroligt mycket folk, och riktigt kul att få ställa upp för något så viktigt. Hoppas det väckte uppmärksamhet kring deras verksamhet. Sen promenerade vi in till stan och åt middag på Rice. Gick igenom lite bilder och påmindes om hur mycket kul vi haft de senaste åren. Och sicka perioder man gått igenom.
Sista bilden från i lördags. Resten är från de senaste åren. Ja du Lovan, FETT!
Bilder är bäst. Så jäkla glad att jag har bloggen, annars hade jag inte tagit så mycket bilder som jag gör. Och då inte haft så många framtida minnen på bild. Men nu gläds vi åt bilder och dagens teknik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, underbart, jag dör. älskar dig!

2010-06-05 @ 23:10:00
Postat av: Cecilia

Ge mig ditt utseende! snälla?

hehe ;) Vackra människa :)

2010-06-06 @ 16:33:23
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: amela

åååååååååh! vart e dina solisar ifrån?

2010-06-08 @ 02:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback