Tänder är så bra, den som skapade oss har verkligen tänkt till där

Jag får ofta höra att jag har "perfekta tänder", vilket jag inte håller med om. Perfektion existerar ju inte. Det har vi väl förstått nu. Jag har en liten glugg som syns ibland. Och vet ni vad? Jag ÄLSKAR den. Och när jag tänker på det, så är dem ju faktiskt jävligt perfekta för min käft. Man är som man är helt enkelt. Man kan bara vara en bättre eller sämre version av sig själv. Man har olika perioder. Och utvecklas. Men bättre eller sämre än någon annan, HELL TO THE NO. Det går ju bara inte. Det är det som är kul med människor. Att alla är olika. Och allt är relativt. Alla tycker och tänker olika, så det finns inget rätt eller fel. Och dem här idealen formade av samhället. EFTERBLIVNA. Blir så trött. DU är DU ok? Gör det bästa av DIG, ok?! Så. Då har vi det avklarat. Godnatt då

Kommentarer
Postat av: poppo

hell to the yeah du satte huvet på spiken igen, snart är jag hos dig!!

2010-06-08 @ 09:10:32
URL: http://passiongoesfashion.blogg.se/
Postat av: Cecilia

du är smart :)

sötnnöt ;)<3

2010-06-08 @ 20:19:53
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: A

söt!

2010-06-08 @ 20:36:09
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: George

Djupa funderingar i samma spår som mig.. Avskyr det här janteskiten i sverige :( .. Alla ska vara lika, alla ska tycka som "vissa bestämt" , alla klär sig som alla andra, saknar hur det var på 90-talet, typ fanns många stilar.. typ, bara o välja en man gillade.. Det enkel spåriga börjar redan i plugget, dom som inte passar in i mallen anses vara nåt fel på istället för att anpassa skolan att det finns flera sätt att lära på :/ .. Ja lite svammel från mig, du är klok & verkar gullig.. Hoppas du sov got :P



Ja han som skapade oss tänkte verkligen till... Börjar man fundera på en detalj.. ja som ögat, otroligt.. Ja som fotar mycket vet hur korkad en kamera är mot ögat..

2010-06-10 @ 13:43:35
Postat av: Askungen

Lips lovely!



Tänderna är viktiga: Och om världen säger dina tänder är fina och så finare, då är det sant :P Men det som formar till oss den tänkande människan av att se efter ett idealist fenomen: av att ha rätta och fina tänder. Tänderna avslöjar allting: leendets charm är viktigt också som avslöjar vilken skönhetsgrad man utstrålar.



Jag är inte världens vackraste men jag har förstått att läpparna och vissa kroppsdelar gör mig vackrare, det är bara att ta och måna om de man har :P

2010-07-13 @ 11:04:34
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback