En sekt? Spöken? Idioter?

Sjukaste grejen! Inatt vid 2-tiden när vi ska sova, hör vi plötsligt stämsång. Har ju tidigare berättat om vår granne som sjunger mitt i natten, men nu var det som en kör! En kör som sjöng gregorianska låtar. Och det hördes ganska svagt, men tillräckligt tydligt för att urskilja stämmorna. Riktigt mysko...vi låg och tänkte om man ska leta upp vart det kommer ifrån...men det är så svårt att höra. Och egentligen har vi några alternativ. Antingen så är det en grupp med puckon som övar på sina stämmor mitt i natten, eller så är det en sekt som har någon slags ceremoni, eller så är det spöken. Alla alternativ är ganska osköna. Men det kan inte vara nåt annat! Vi var 3 st som hörde det. Så det är inte bara jag som inbillar mig. Man hör också att det inte kommer från någon teve eller en skivspelare eller så...det lät dessutom som att det var någon som ledde kören...hmm...vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: emmah (:

fan va läskigt ändå :s

Spöke kanske? ;o

2010-03-02 @ 17:47:28
Postat av: Selma

gud vad konstigt! ;o

2010-03-02 @ 19:03:50
Postat av: beatrice

ha ha, någon som tittade på tv kanske? någon kanske fick en impuls att plötsligt se körslaget mitt i natten? låter kanske rimligt, ha ha .. ;)

2010-03-02 @ 21:18:20
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att du är galen och att det är med sådan övertygelse att du tillfälligt "smittar" av dig på dina vänner. Helt klart.

2010-03-02 @ 22:32:59
Postat av: Cecilia

HAHAHA!

shit va konstigt ;O

2010-03-02 @ 22:47:10
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: George

Låter ju som nån spelar en skiva för att kunna stressa ner... Gillar den där sköna softa musiken, vad jag avskyr när mina idiot grannar börjar spela hårdrock eller nått typ, klockan 3 på natten.. stön!!

2010-03-08 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback