Jesus vad jag älskar vår ensemble

Hemma nu. Flummig föreställning. Eller själva föreställningen var grym. Men min hjärna var flummig. Det var en rolig föreställning. Skrattat sjukt mycket idag. Fast det gör jag nog varje dag i och för sig. hehe. Sitter och kollar på Kalla fakta. Väldigt intressant. Älskar utredande dokumentärer. Käkade världens godaste kyckling-mozzarellasallad för en stund sen. Det var verkligen nåt att hänga i granen. Basånivet.
Måste ju demonstrera min aktivitet. Så ni förstår hur det ser ut när jag tittar på teve.

Kommentarer
Postat av: Cecilia & Selma <3

VACKRA FLICKA!

Ha det så bra puss & kram <3

2010-03-15 @ 18:14:35
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback