Gud vilken fantastisk dag!

Vaknade upp till lysande sol! Man känner att våren är påväg. Har sprungit ärenden hela morgonen, och ska sätta mig med plugget nu. Kommer bli en väldigt fin dag! Ska också kolla resor till Thailand, gud vad jag längtar efter sol och bad. Det var ett par år sen sist jag hade ledigt och var på solsemester, och jag fick just veta att jag är ledig över påsk, så det ser ut som att det blir en spontanis till Thailand! Känner nu mer än någonsin att jag behöver få plaska omkring i havet och koppla av....
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är så himla fin!:)

hoppas du får en underbar dag!

kram <3

2010-03-03 @ 13:20:22
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: Cecilia & Selma <3

Ååh, längtar också efter sol & bad!

:) superfin bild!

massa kramar till dig Janet<3

2010-03-03 @ 16:44:34
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback