Skriver ni dagbok?

Har under olika perioder i mitt liv skrivit dagbok. Det är så viktigt. Så man sen kan kan minnas hur man kände och vad man tyckte. Och nu har jag länge gått och påmint mig själv om att börja skriva igen. Men har jag gjort det? Nä just det. Så nu så. Vi börjar idag. 2010-03-18. Ett alldeles perfekt datum.
Måste börja med att sammanfatta det senaste som hänt. Människor som kommit och gått. Och de som bestått. Och allt som betytt nåt. hehe.

Och imorn är det dags för lite förändring hos min frisör. Lite á la det här nedan, men inte fullt så ljust. Ska bli nice!

Kommentarer
Postat av: Cecilia & Selma!

VI ÄLSKAR DEN BILDEN! :)

jätte vacker (A)



puss & kram! <3

2010-03-18 @ 15:58:32
Postat av: emmah (:

Jag skriver dahbok :)

Hur vacker som helst!



Puss

2010-03-18 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback